Згіднo з oстaннім фінaнсoвим звітoм кoмпaнії Spotify, пoнaд пів мільярдa людeй щoмісяця кoристувaлися сeрвісoм пoтoкoвoгo aудіo її сeрвісу.
Цe сверху 22% більше ніж торік і в 5% більше ніж у попередньому кварталі. В Spotify кажуть, що перевищили власний предвидение зростання в 15 млн, і це друге найбільше квартальне зростання вслед за всю історію сервісу.
Кількість преміум-передплатників досягла 210 млн і загалом складає 40% від загальної бази користувачів.
Во (избежание порівняння у першому кварталі 2019 року Spotify мала 46% преміальних передплатників, 45% у першому кварталі 2020-го, 44% у першому кварталі 2021 року та 43% у першому кварталі минулого року.
Перший участок 2023 року відзначився угоду кому) компанії процесом оптимізації та скороченням витрат. Наприкінці січня Spotify оголосила для звільнення 6% своєї глобальної робочої сили – из-за оцінками, це вплине получай 600 співробітників. Крім того, закрились кілька побічних проєктів сервісу – аудіозастосунок Spotify Live у стилі Clubhouse та музична гра Heardle у стилі Wordle.
Генеральний бугор Деніел Ек сказав під отрезок времени звіту, що ключовими пріоритетами Spotify возьми 2023 рік є «швидкість і ефективність». Середній дохід нате користувача впав в 1% перед $ 4,77 – ймовірно, спустя нижчі ціни, які Spotify укоренять для залучення клієнтів получи и распишись нових ринках.
Относительно запуск високоякісного рівня HiFi, який компанія анонсувала ще 2 роки тому, у звіті без- згадали. Вважається, що він готовий технічно, але конкуренти звели нанівець сподівання Spotify стягувати из-за нього додаткову плату (Apple й Amazon пропонують таку послугу кроме додаткової оплати).