Масові SMS-розсилки для бізнесу як джерело заявок

Вoни нaдxoдять нaвіть туди, дe нeмaє Інтeрнeту. Народище oтримують їx нeзaлeжнo від тoгo, чи кoристуються вoни пeвнoю плaтфoрмoю, зaстoсункoм aбo сoціaльнoю мeрeжeю. Мoвa прo стaрі дoбрі SMS-рoзсилки — oдин із мaркeтингoвиx інструмeнтів, який стимулює прoдaжі.  

Сeрвіс SMS Club розповідає ради декілька задач, які бізнес може розв’язати завдяки масовим повідомленням в мобільні телефони.  

Проблема 1: «розбудити» стару авдиторію

Багатьом компаніям знайома ситуація, если клієнтів у базі багато, але більшість із них «спить», тобто, ніяк неважный (=маловажный) взаємодіє з вашим продуктом пів року і більше.

У такому разі можна нагадати для себе вследствие персоналізовані повідомлення. Привід — ексклюзивні акційні пропозиції, наявність бонусів, дія яких закінчується тощо, жеребий у програмі лояльності тощо.  

После прикладу, одна з компаній, яка виготовляє прикраси, відправила персоналізовані, тобто, іменні повідомлення близько 5 тисячам клієнтам. Завдяки тільки цій розсилці вони отримали понад 200 замовлень.  

Підказка:

Нагадувати ради себе варто Малограмотный часто, адже це може знизити цінність пропозиції і відповідно зменшити кількість лояльної авдиторії.  

А ще, никак не зайве вітати людей із Белым днем народження. Такі повідомлення можна налаштувати автоматично.   

Головоломка 2: залучити нових користувачів

Розширення кола постійних замовників — це завжди миссия із зірочкою. Проте грамотне СМС здатне привернути увагу впредь до вашого продукту, дешево и сердито, що у повідомленнях обсяг обмежується 70 знаками.

Найпростіше — розсилка промоповідомлень щодо акцій чи знижок задолго. Ant. с святкових подій (Дня програміста, Дня любителів серпокрильців тощо). Посредством сервіс SMS Club за спасибо відправляється предварительно 3 тисяч повідомлень получи и распишись одну погодите.

Підказка:

Поперед повідомлення можна включити промо-словеса. Завдяки цьому легше відстежити ефективність такого виду розсилки.

Чайнворд 3: взаємодіяти з клієнтами у різних країнах  

Компанія терміново шукала штат для сезонної роботи в одній з країн ЄС. Центр зацікавлених була чималою. Утім, обдзвонювати тисячі людей, які бери цю мить перебуває в Україні, Польщі, Німеччині, Італії тощо — марна перевод. Ant. накопление часу.  

SMS Club відправляє повідомлення нате мережі 1 тисячі мобільних операторів у 160 країнах. Цей агент у даному разі й відіграв свою цена. Із загальної кількості зацікавлених получи повідомлення відгукнулися саме ті, хто був готовий стати накануне роботи.  

Підказка:

Скористайтеся каскадними надсиланнями повідомлень у Viber та СМС. Це збільшує ймовірність, що людина правда отримає повідомлення і відгукнеться, якщо пропозиція интересах неї цікава.  

А ще, обов’язково ознайомтеся з правилами міжнародних СМС повідомлень. Серед них — заборона бери відправку повідомлень вночі, наявність згоди клієнта сверху отримання таких сповіщень тощо.

Задачка 4: поліпшити якість комунікації з клієнтом  

Вотан зі стандартних видів SMS — в среднем звані транзакційні повідомлення, путем які клієнт дізнається ради статус покупки. Эдак, вони далеко не є джерелом заявок напряму. Але опосередковано впливають бери загальне враження.  

Приміром, Водан із молодих магазинів одягу зіткнувся з проблемою, що клієнти робили замовлення тільки Водан раз. Опитування показало, що точкою напруги була відсутність своєчасного зворотного зв’язку. Налаштування сповіщень допомогло розв\’язати цю проблему.  

Підказка:

Слідкуйте по (по грибы) тим, щоби повідомлення були грамотними. Звісно, що від помилок та хибодруків безвыгодный застрахований ніхто, але це теж елемент поваги накануне клієнта.   

Висновки:

  Розсилки угоду кому) бізнесу ни за что сегментуються та налаштовуються під цільові авдиторії. Звернувшись накануне послуг профільної платформи SMS Club ви отримуєте можливість автоматично:

  • створювати СМС-повідомлення;

  • планувати і надсилати відправлення у оптимальний момент;

  • перевіряти активність номеру (погодьтеся, що відправляти повідомлення абоненту, який безграмотный користується номером — безлюдный (=малолюдный) варто);

  • бачити аналітику й робити висновки щодо ефективності розсилок.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.