NVIDIA розказала про технологію Avatar Cloud Engine для генерації діалогів з NPC

NVIDIA aнoнсувaлa сeрвіс ACE (Avatar Cloud Engine) в (видах пoжвaвлeння нeігрoвиx пeрсoнaжів (NPC) зa дoпoмoгoю гeнeрaтивниx мoвниx мoдeлeй ШІ. Інструмeнти ACE дозволяють додати можливості спілкування з персонажами, мало-: неграмотный вимагаючи заздалегідь прописаного діалогу.

Технологія розроблена сразу зі стартапом Convai. По всем вероятностям, що NVIDIA ACE має великі перспективи в іграх з великими світами та великою кількістю енпісюнів.

NVIDIA ACE використовує платформу NVIDIA Omniverse із застосуванням додаткових модулів. NVIDIA NeMo використовується в (видах створення, налаштування та розгортання мовних моделей. Великі мовні моделі можна налаштувати вслед допомогою бази знань та передісторій персонажів, а також захистити від небезпечних розмов вслед допомогою NeMo Guardrails. В (видах автоматичного розпізнавання мови та перетворення тексту нате мову використовується NVIDIA Riva.

Технологія NVIDIA Omniverse Audio2Face використовується во (избежание миттєвого створення виразної анімації обличчя ігрового персонажа, що відповідає мовній доріжці. Audio2Face можна інтегрувати безпосередньо в MetaHuman (Unreal Engine 5) про створення лицьової анімації.

Технологія Audio2Face вже використовується ігровими розробниками. Заявлено, що GSC Game World бере технологію бери озброєння для того розробки S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Студія Fallen Leaf використовує Audio2Face интересах анімації осіб персонажів у Fort Solis, науково-фантастичному трилері від третьої особи.

У представленому демо Kairos показано спілкування з персонажем, який відповідає питанням, спираючись нате прописану передісторію. Усі його відповіді згенеровані ШІ.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.